میوه کاکتوس خطر نداره بخورم؟؟؟

تصویر
۵ پاسخ

سلام بسیار مفید و سرشار از ویتامین سی
کلسیم و ....
سیستم ایمنی بالا میبزه
ضد درد هم هستنش

من از مزش خوشم نمیاد

خیلی خوشمزش فقط مواظب باش تخمه هاشو نخوری

😋😋😋نوش جونت

اصلا سوال اینکه چراباید توبارداری بخوری...

سوال های مرتبط

مامان رقیه سادات مامان رقیه سادات ۲ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دوردونم🧚🏼‍♀️ مامان دوردونم🧚🏼‍♀️ هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان موش موشی مامان موش موشی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دختر م وفسقلی مامان دختر م وفسقلی هفته بیستم بارداری