کم بخور فقط پاستوریزه هم باشه عسل کوهی و اینا نباشه
نه عزیزم ضرر نداره
من هفته ای یکی دوبار صبحانه میخورم
ابلیمو عسل هم زیاد خوردم از اول
اره در حد یک قاشق مرباخوری روزی جهت رفع ضعف بخور
من عسل اصل میخورم که ضررش میگن بیشتره ولی دکتر گفت به مقدار کم موردی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.