سلام میتونم عسل بخورم خطر نداره

۳ پاسخ

کم بخور فقط پاستوریزه هم باشه عسل کوهی و اینا نباشه

نه عزیزم ضرر نداره
من هفته ای یکی دوبار صبحانه میخورم
ابلیمو عسل هم زیاد خوردم از اول

اره در حد یک قاشق مرباخوری روزی جهت رفع ضعف بخور
من عسل اصل میخورم که ضررش میگن بیشتره ولی دکتر گفت به مقدار کم موردی نداره

سوال های مرتبط

مامان آلوچه😍❣ مامان آلوچه😍❣ ۳ ماهگی
مامان تو دلیم 🥹 مامان تو دلیم 🥹 ۶ ماهگی
مامان آهو مامان آهو روزهای ابتدایی تولد
مامان فلفل🌶💙 مامان فلفل🌶💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان Ayaz ♥️ مامان Ayaz ♥️ روزهای ابتدایی تولد