خانما میتونم عسل بخورم؟

۳ پاسخ

اگه قند نداری نوش جونت

بله عسل هم میتونی بخوری ولی زیاد از حد نخور در حد تعادل

والا من از دکترم پرسیدم گفت بخور نوش جون
منم کلی تا الان خوردم😁

سوال های مرتبط

مامان آهو مامان آهو روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلیم 🥹 مامان تو دلیم 🥹 ۶ ماهگی
مامان دوردونم🧚🏼‍♀️ مامان دوردونم🧚🏼‍♀️ هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان یزدان مهر مامان یزدان مهر ۱ ماهگی
مامان نورا🎀🌝 مامان نورا🎀🌝 هفته سی‌ام بارداری
مامان .... مامان .... هفته سی‌ونهم بارداری