سلام خواهرا خوبین من میتونم عسل طبیعی بخورم؟

۶ پاسخ

هیچ چیز ضرر کلی نداره به شرطی که ب اندازه بخوری
در حدی ک حوست بشینه

من از اول بارداری تا الان هر روز بدون اغراق خوردم
عسل خودش دواس از بس مفیده چرا باید مشکلی پیش بیاد ب شرط اینک ارگانیک باشه

من از اول حاملگیم دارم با کره و کره بادوم زمینی میخورم خداروشکر مشکلیم پیش نیومده

گلم عسل طبیعی خواص زیادی داره ولی....بشدت گرمه زیادش خوب نیست یه کم براهوس بخور

بله اصلا مشکلی نداره

بخور عزیزم..ضرر نداره که..مفیدم هست

سوال های مرتبط

مامان دوردونم🧚🏼‍♀️ مامان دوردونم🧚🏼‍♀️ هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نویان🥺🐣 مامان نویان🥺🐣 ۳ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۵ ماهگی
مامان آلوچه😍❣ مامان آلوچه😍❣ ۳ ماهگی
مامان آهو مامان آهو روزهای ابتدایی تولد