اگه یک قاشق عسل طبیعی بخورم ایراد داره؟

۷ پاسخ

نه چ ایرادی نوش جان

نه اتفاقا مقوی هم هست منم می خورم روزی یک قاشق هم بخوری مشکلی نیس

من دکترم گفت عسل نخور اما تو این هفته ها کم کم گفت میتونی شروع کنی
اما من میترسم باز نمبخورم یعنی دوس هم ندارم🤣

نه اتفاقا هر روز بخوری خیلی خوبه

نه ایراد نداره

من صبح هامیخورم صبحونه دکترم گفت بخور

نع چ ایرادی

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آیلارخانوم 🩷 مامان آیلارخانوم 🩷 ۸ ماهگی
مامان قندنباتم مامان قندنباتم ۶ ماهگی
مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 ۷ ماهگی