مامانا اشکال نداره من روزی یه قاشق عسل بخورم

۵ پاسخ

نوش جونت عزیزم

من هر روز فتیر و عسل به عنوان افطار میخورم

اگر دیابت نداری بخور نوش جونت

بخور

من هرروز دارم میخورم

سوال های مرتبط

مامان نورا🎀🌝 مامان نورا🎀🌝 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فَندق کوچولوم مامان فَندق کوچولوم روزهای ابتدایی تولد
مامان کوروش جان👶🏻❤️ مامان کوروش جان👶🏻❤️ ۱ ماهگی
مامان دخملی مامان دخملی هفته بیست‌وششم بارداری