گوشت بلدرچین خوبه ؟؟؟
شنیدم میگن تو بارداری واسه قوت مفیده

۲ پاسخ

اره عزیزم خیلی مفیده منم مصرف میکنم با اینکه مزشو دوس ندارم

خوبه ولی خیلی گرم هست من چند بار فقط نصف سینه شو میخوردم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وششم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق🍫❤️ مامان فندق🍫❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان اقا حسن♡ مامان اقا حسن♡ هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۷ ماهگی