۳ پاسخ

برای من با نسخه هم بدون بیمه بود
ولی میگف باید نسخه داشته باشم هم سونوش هم ازمایش بعدش

اگه بیمه تکمیلی دارین باید باشه که از بیمه کم بشه اگه ن ک نیاز نیست آزاد حساب میشه میتونید برین بهداشت برای اینکه هزینه نسخه ندین براتون ماما بنویسه

بدون نسخه آزاد حساب میشه

سوال های مرتبط

مامان ``•پرنس •`` مامان ``•پرنس •`` ۱ ماهگی
مامان xxxx مامان xxxx هفته بیست‌ودوم بارداری