سلام دوستان از هفته چند به بعد ساک بچینم ؟

۵ پاسخ

مم تازه دیروز بستم

من هنو خریدامم نکردم😬

اوووووو تو از الان دنبال ساکی ،ساک دو تیکه لباسه،یه دقیقه کار داره🤣

من هنوز خرید نکردم اگه خریدام بود روزی ده بار میبستم باز میکردم😂

,34من هنوز نبستم

سوال های مرتبط

مامان فندوق 🩷🐣 مامان فندوق 🩷🐣 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان نامشخص مامان نامشخص روزهای ابتدایی تولد