سلام خوبی از چند هفته ساک به بستم

۵ پاسخ

از ۳۴ تا ۳۷ وقت هست
البته بستگی به زایمانت داره ولی بنظرم هرچی زودتر شروع کنی استرس کمترع

من احتمال زایمان زود رس دارم

منی که سه شنبه بستری میشم هنوز نبستم

36 هفته ببند دیگ ن خیلی زوده ن خیلی دیره

منکه میخام 36ببندم

سوال های مرتبط

مامان زینب و ابالفضل مامان زینب و ابالفضل ۵ ماهگی
مامان محمدرضاو زهرا مامان محمدرضاو زهرا ۹ ماهگی
مامان آدریان🤍 مامان آدریان🤍 ۱ ماهگی
مامان ماهان ❤ محمد مامان ماهان ❤ محمد ۳ ماهگی
مامان پسرم مامان پسرم ۴ ماهگی