بعد سونو آنومالی که دادم بعدی چیه؟و چن هفته س

۶ پاسخ

سونوی رشده
فک کنم ۲۸ هفته این طورا

سونو وزن که من میخوام ۳۲ هفته برم

آزمایش قند یا دیابت بارداری هست بعدش

انومالی دوم ۲۴هفته واسه وزن جنینه

منم بعد آنومالی سنو انجام ندادم

سنو وزن
اگ اشتباه نکنم۲۸ ببعد

سوال های مرتبط

مامان 🩵عزیزِقلبم مامان 🩵عزیزِقلبم هفته سی‌ودوم بارداری
مامان گودی مامان گودی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مامان نورا🌕💛✨ مامان مامان نورا🌕💛✨ هفته سی‌ودوم بارداری