خانوما بعد آنومالی سونو چن هفته داریم و چیه؟؟

۳ پاسخ

وزن من هنوزک ننوشته برام

سونو رشد از 28تا32

وزن گیری 27تا 30فکر کنم

سوال های مرتبط

مامان گومبولی🤭😍 مامان گومبولی🤭😍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آراد و آرن🩵 مامان آراد و آرن🩵 ۱۱ ماهگی
مامان نورا و افرا👧🏻 مامان نورا و افرا👧🏻 ۲ ماهگی