۴ پاسخ

سلام من بخاطر اینکه احساس میکردم شیرم آبکیه و قوت نداره

من شیرم خیلی خوب بود اما نوک‌ سینه ام کوچیک بود نمیگرفت برا همین سینه هام هیلی درد می‌کرد و نمبخورد

گاهی اوقات نباشم بچم عادت به خوردنش دادن

من تا ۵۰روزگی پسرم فقط شیر خودمو دادم یسره بالا میاوردتش نوک سینمم همش میرفت داخل اذیت میشد خوردنی بچم اصلن پزن نگرفته بود دکتر گف شاید حساسیت داره شیر خودتو نده شیر خسک میدم الان

سوال های مرتبط