۳ پاسخ

۳۸ هفته

بهترینش۳۷ هفته به بعد
اما کاهی در موارد اضطراری زودترم میشه

بچه درحالت طبیعی از 28 هفته ب بعد بدنیا بیاد میمونه ولی هستن کسایی ک بچه اکسیژن نرسیده مادر دیر رفته بیمارستان ی سری سهل انگاریا توی داروخوردن ورعایت نکردن خیلی چیزا بچرو همون توی 37 هفته ام بدنیا اومده مشکل داشته

سوال های مرتبط

مامان خداداد مامان خداداد هفته شانزدهم بارداری
مامان کمند و فندوق🩵 مامان کمند و فندوق🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان مامان جوجوممد🐥 مامان مامان جوجوممد🐥 روزهای ابتدایی تولد
مامان کورپه مامان کورپه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان حسین مامان حسین هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان سامیار👦نی نی🫃 مامان سامیار👦نی نی🫃 هفته سی‌ام بارداری