سلام این سونوگرافی دیروز دادم خوبه بنظرتون

تصویر
۸ پاسخ

بزار ۸ هفتت پر بشه بعد برو واسه سونو قلب ان شاءالله با خیال راحت

سلام من لگم درد میکنه برای چیه شب ها از زور درد نمیتونم بخوابم

کجا رفتی سونو عزیزم

عاااااالی،مباااارکت باشه بانو

۱۸ میلیمتر اندازه ساک؟🤔

بسلامتی مبارک باشه 😊

سلام عزیزم آره عالیه انشاءالله دفعه بعدی بری واسه قلبش

آره عالیه در حد ساک بارداری و کیسه زرده تشکیل شده انشالله چند روز دیگه قلب تشکیل میشه چون زوده 5 هفتته

سوال های مرتبط

مامان دونه انار مامان دونه انار هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فارس مامان فارس هفته هشتم بارداری
مامان ماما پسرم مامان ماما پسرم هفته پانزدهم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان امیر مهدی مامان امیر مهدی هفته بیستم بارداری
مامان مامان دوقلوها😍 مامان مامان دوقلوها😍 ۸ ماهگی