لگنم درده میتونم ویکس بزنم؟

۵ پاسخ

منم پماد میزنم ، نگران شدم ... چون من انقد درد داشتم که مجبور میشدم بزنم

منم تا حالا دوبار کمرم ویکس زدم

من که به پاهام کشیدم چند شب پیش فک نکنم مشکلی باشه چون از روپوست کشیده میشه

ن خطرناکه

نه ویکس خطر داره وارد خونت میشه از جفتم رد میشه

سوال های مرتبط

مامان شایلین مامان شایلین ۱ ماهگی
مامان هامین 💙هاکان مامان هامین 💙هاکان ۲ ماهگی