۵ پاسخ

من ۲.۸۰۰ بود دکتر گفت کمه سنو رنگی برام نوشت

خوبه.منم۳۶هفته دقیق رفتم همین حدود بود.۲/۸۷۰

برا من همین بودم لیدی میل خوردم یک هفته شد ۳۱۰۰ موقع تولد. ۳۷هفته و ۱روز زایمان کردم

خوبه تا به دنیا بیاد ۳۳۰۰٫۴۰۰ میشه

اره خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان صدرا.سپهر🫐 مامان صدرا.سپهر🫐 روزهای ابتدایی تولد
مامان حبه قند 🍬 مامان حبه قند 🍬 ۸ ماهگی