۴ پاسخ

منم دارم تازه من دیشب پهلوی راستم تیر میکشید 😑😑فک کنم طبیعیه

منظورت از واژن بالای مثانه هست؟

منم دارم ولی نمیدونم از چیه

من داشتم رفتم دکتر گفت اگه استراحت میکنی آروم میشی اشکال نداره طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان فندوق🩵 مامان فندوق🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندوق🩵 مامان فندوق🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان معجزه امام رضا👼🏻🌱 مامان معجزه امام رضا👼🏻🌱 ۵ ماهگی
مامان مهرسا 🤩 مامان مهرسا 🤩 هفته سی‌وچهارم بارداری