بچه ها شماهم گرفتگی زیرشکم دارین؟مثل قولنج؟! یهو بد میگیره چرا؟

۲ پاسخ

من کمرم و پهلوهام یهو میگیره

سردیت نمیشه یکم خودت اگه دستت گرم یا شوهرت ماساژ بده شکمتو

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام رضا👼🏻🌱 مامان معجزه امام رضا👼🏻🌱 ۵ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۸ ماهگی
مامان رادمهر🩵👶🏻 مامان رادمهر🩵👶🏻 ۸ ماهگی