خیلی درد دارم زیرشکم و ی دردی میگیره تا بالا شکم و درد واژن
چکار کنم

۳ پاسخ

منم همینم فکرکنم توهفته خودمون طبیعیه

منم از وقتی ک وارد هفته ی جدید شدم واژنم درد میکنه و احساس فشار میکنم،گاهی هم تیر میکشه،طولانی هم بشینم کمر درد میگیرم،در حالی که تا هفته ی پیش اصلا کمر درد نداشتم،خیلی نگرانم

دراز بکش به پهلو چپ ببین بهتر میشی

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۶ ماهگی