بچها همه لکه بینی داشتین؟؟؟

۱۲ پاسخ

منم دارم ۴ هفته اس

اره من داشتم

بله من دارم زیادم هست هماتومه

من نداشتم

من داشتم

من چهار هفته داشتم

اره من داشتم

ن اصلا

من روز موعدم لک دیدم و همون بود فقط

آره من داشتم

من دقیق روزی ک باید پریود میشدم خون دیدم رو لباسم و دیگه هیچ

نه من تا الان اصلا لکه بینی نداشتم چطور؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان دُخملی مامان دُخملی هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی هفته سی‌وهفتم بارداری