دوستان این چی نوشته

تصویر
۶ پاسخ

شبی یک قاشق مربا خوری

خط بالا شبی ۱قاشق نوشته

نوشته شبی یک قاشق مرباخوری

نمیدونم چرا اینجور مینویسن مثل آدم بنویسین دیگه

این دیگه چه دست خطیه

سیتریزن باید شبها داد اونم تا 3سیسی
ولی ایشون فکر کنم حوصله نداشتن بنویستند

سوال های مرتبط

مامان پسرم مامان پسرم قصد بارداری
مامان دوتا دخمل مامان دوتا دخمل ۲ سالگی
مامان امیر ♡میران مامان امیر ♡میران ۲ سالگی
مامان کوچولو❤️💋 مامان کوچولو❤️💋 ۱ سالگی
مامان هامین مامان هامین هفته ششم بارداری
مامان دوتا دخمل مامان دوتا دخمل ۲ سالگی
مامان دوقلوهام🩷🩵 مامان دوقلوهام🩷🩵 ۲ سالگی