این دوتارو دکتر نوشته برا چی هستن ؟؟

تصویر
۱۲ پاسخ

ارژی پلاس واسه رشد قد خوبه

اون قرص ویتامین دی هم واسه بچه ت نوشته؟

من میدم یه هفته هست .ولی اون ویتامین ب۱۲را ندادم .دکتر چطوری گفته بدی ویتامینه را

این ارژی پلاس واسه ۴ سال به بالاست ها

اخه اینا بالای ۴ سال باید بخورن

رو شربت ننونشته از چن سال میتونه بخوره؟؟

پسرمن ۶سالشه ازهمین آرژی پلاس میخوره.برای رشد قده، خوبه فقط باید چنددوره بدی...
اون قرمزه هم ویتامین ب ۱۲ هستش تو گوگل بزن راجبش بخون.
ب ۱۲ توی گوشت ومرغ وتخم مرغ وپسته وبرگه زردالو وخرما واین چیزا هست..

قدش چند بود؟؟
وزنش چی؟

من یک دوره از این شربت رو ب پسر بزرگم دادم ۵ سانت قدش بلند شد

عزیزم واسه قده چند بود قدش ؟

قدش مگه چند بود اینو داد

گفتم قد و وزنش کمه

سوال های مرتبط

مامان پسرم مامان پسرم قصد بارداری
مامان مامان ایهان مامان مامان ایهان ۲ سالگی
مامان آیهان مامان آیهان ۲ سالگی