ارژی پلاس واسه رشد قد خوبه
اون قرص ویتامین دی هم واسه بچه ت نوشته؟
من میدم یه هفته هست .ولی اون ویتامین ب۱۲را ندادم .دکتر چطوری گفته بدی ویتامینه را
این ارژی پلاس واسه ۴ سال به بالاست ها
اخه اینا بالای ۴ سال باید بخورن
رو شربت ننونشته از چن سال میتونه بخوره؟؟
پسرمن ۶سالشه ازهمین آرژی پلاس میخوره.برای رشد قده، خوبه فقط باید چنددوره بدی...
اون قرمزه هم ویتامین ب ۱۲ هستش تو گوگل بزن راجبش بخون.
ب ۱۲ توی گوشت ومرغ وتخم مرغ وپسته وبرگه زردالو وخرما واین چیزا هست..
قدش چند بود؟؟
وزنش چی؟
من یک دوره از این شربت رو ب پسر بزرگم دادم ۵ سانت قدش بلند شد
عزیزم واسه قده چند بود قدش ؟
قدش مگه چند بود اینو داد
گفتم قد و وزنش کمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.