نوزدهم دختر وارد ۶ماهگی میشه از نوزدهم بخوام شیرخشک بگیرم نان۲ بگیرم

۲ پاسخ

عزیزم وارد ۷ ماهگی میشه الان داره ۶ در می‌کنه
آره باید شماره ۲ بگیری

سلام اره

سوال های مرتبط

مامان مهدا و کوچولو مامان مهدا و کوچولو هفته هجدهم بارداری