۸ پاسخ

منتها سهل‌انگاری میکنیم

دقیقا
مقصر خودمونیم دکتر رفتم تشکیل پرونده دادم گفت وقتی پریودی شروع شد بعد زایمانت میومدی دستگاه میزاشتم

خیلی سخته خدا بهمون هم تحمل بده هم نیروی قوت
بخدا من خستگی دخترم که الان ۱۴ ماهشه درنیومده حالا بازیگوشی هاش شروع شده

ماشاالله باشه بهشون دخترم منم منتها من بغل میکنم😂🤦‍♀️

۸ هفته ام

سلام منم شیر به شیره بچم

من دخترم ۶ ماهش بود پسرمو باردار شدم دخترمم بغلی بود شدیدشب تا صبح رو پام بود مدام میکوبید به شکمم تا ۷ ماهگیم بهش شیر میدادم هیچی هم نشد حتی هماتومم داشتم سر پسرم لکه بینی داشتم کلا اوضاع بدی داشتم این داستان برای سال ۹۵ و ۹۶ هست دخترم کلاس چهارمه پسرم دوم😁😁😁

جان بگو

سوال های مرتبط

مامان ساتیار و تودلی مامان ساتیار و تودلی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان کوهیار و زانیار مامان کوهیار و زانیار ۵ ماهگی
مامان دختری وپسته 🩵 مامان دختری وپسته 🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری