سلام خانما
آب هویج بخورم ایرادی که نداره؟

۵ پاسخ

دو سه بار مشکلی نداره ولی نباید زود زود بخوری

منم چند بار خوردم

دکتر من گفت نخور

من دوبار خوردم تا حالا

بخور ي بار هيچي نميشه

سوال های مرتبط

مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۹ ماهگی
مامان محمدرضاو هانا مامان محمدرضاو هانا ۴ ماهگی