مامانای ملایری دکتر جمشیدی چطوره؟

۸ پاسخ

خانما دکتر بهنوش ابراهیمی خوبه

فقط حسین زاده و ابراهیمی

خوب نیست

افتضاح

افتضاحه. لعنت بهش

پیشنهادش نمیکنم خیلی دارو مینویسه🥴
مریم حسین زاده عالیع خیلی وقت میزاره
اما جمشیدی نمیزاره اصلا حرف بزنی

نرفتم پیشش
ولی برزگر عالیه

اصلا اصلا پیشنهادش نمیکنم

سوال های مرتبط

مامان هامین🐳هیراد مامان هامین🐳هیراد هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هامین🐳هیراد مامان هامین🐳هیراد هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان بهار  و تودلی مامان بهار و تودلی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجه ها💓💓 مامان جوجه ها💓💓 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان تیام وتیارا مامان تیام وتیارا ۲ سالگی