۵ پاسخ

اره، مشخصه

میگم من اصلا نبض احساس نمی‌کنم
طبیعیه ؟؟

من فعالیتم زیاد باشه حس میکنم بعد میشینم آروم میشه

من دوهفتست حس میکنم نبضاشو
یه موقع خیلی ضعیف
یه موقع قوی تر

بچت پسره؟

سوال های مرتبط

مامان شایان🤍 مامان شایان🤍 ۵ ماهگی