۵ پاسخ

اره خیلی خوبه
ما کنجد آسیاب شده و نبات و روغن محلی و اب میزاریم چند ساعت جا میافته توی اون ده روز میخوریم

عزیزم تجربه سزارین رومیشه بگی

من که بدم میاد نخوردم

من تا ده روز خوردم

آره خوبه، چرا بد باشه؟

سوال های مرتبط

مامان انیسااا✨🫀 مامان انیسااا✨🫀 ۴ ماهگی