دوستان واکسن ۶ ماهگی سخته یا راحته؟

۴ پاسخ

من امروز زدم نمیدونم قراره چی بشه

بدن هر بچه ای متفاوته سونیا جان
برای یکی سخته برای یکی راحت
به نسبت واکسن چهار ماهگی راحتتر بود، چون تکرار اونا هم بود
به امید خدا برای همه بچها راحت باشه🤲

برا پسرم سخت بود دیشب کشت منو تا الان اینقد جیغ زد گریه کرد ولی ۴ ماهگی آسون بود

سوال منم هس

سوال های مرتبط

مامان گندم🌾👶 مامان گندم🌾👶 ۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۷ ماهگی
مامان آرسام🩵وآیلین💜 مامان آرسام🩵وآیلین💜 ۱۵ ماهگی