بچه با بچه فرق داره. واسه بعضیا آسونه و بعضیا یخت
دختر من نه تب کرد نه درد داشت زیاد ، خوابش به هم ریخت 😐
بچه با بچه فرق میکنه ولی برای پسر من سخت ترین واکسن همون ۶ ماهگی بود 🥲 تا عمر دارم فراموش نمیکنم 🥲
برا نورا سخت تر از قبلی ها بود
برای من از 4 ماهگی سختتر بود
برا آنیای من که خیلی راحت بود
برا بچه من سخت ترین بود
آره واسه دختر من که سخت بود همش تب داشت
نه سخت نیست
هیچ کدوم سخت نبود
ن زیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.