مامانا واکسن ۶ ماهگی هم سخته؟

۱۱ پاسخ

بچه با بچه فرق داره. واسه بعضیا آسونه و بعضیا یخت

دختر من نه تب کرد نه درد داشت زیاد ، خوابش به هم ریخت 😐

بچه با بچه فرق میکنه ولی برای پسر من سخت ترین واکسن همون ۶ ماهگی بود 🥲 تا عمر دارم فراموش نمیکنم 🥲

برا نورا سخت تر از قبلی ها بود

برای من از 4 ماهگی سختتر بود

برا آنیای من که خیلی راحت بود

برا بچه من سخت ترین بود

آره واسه دختر من که سخت بود همش تب داشت

نه سخت نیست

هیچ کدوم سخت نبود

ن زیاد

سوال های مرتبط

مامان رویسا مامان رویسا ۱۷ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۱۷ ماهگی
مامان حامي كوچولو😍🩵👶🏻 مامان حامي كوچولو😍🩵👶🏻 ۱۱ ماهگی
مامان پاشا و آریا🩵 مامان پاشا و آریا🩵 ۸ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۱ سالگی
مامان نیکان مامان نیکان ۱۵ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۱ سالگی
مامان چش خشگل مامان چش خشگل ۱ سالگی
مامان پسرک🩵 مامان پسرک🩵 ۱۴ ماهگی