۲ پاسخ

اره عزیزم نمیدونم حدس خودمه ولی فک کنم چون خیلی تکون میخوریم نمیتونه بخوابه بعدش ک استراحت میکنیم میخوابه 😅برای همین حرکت نمیکنه چون منم هربار خیلی خسته میشم حرکتش خیلی کم میشه انگار اونم خستس

آره عزیزم فکر کنم اون هم خسته میشه🫠

سوال های مرتبط

مامان آرازوتودلیم مامان آرازوتودلیم هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آریامهر🫀 مامان آریامهر🫀 ۴ ماهگی