خانما من یذره شکم دارم عادیه بنظرتون ؟؟

۲ پاسخ

منم خیلی کم اصلا مشخص نیست باردارم

اره هنوز خبری نیست از۲۸ هفته تازه شروع میکنه به وزنگیری اون موقع شکم میاری

سوال های مرتبط

مامان ویهان و نویان❣️ مامان ویهان و نویان❣️ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مامان کوچلو🥺 مامان مامان کوچلو🥺 ۱۰ ماهگی
مامان ای پارا🥰 مامان ای پارا🥰 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان الياس🩵 مامان الياس🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجو🐣 مامان جوجو🐣 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان پناه 🤤 مامان پناه 🤤 هفته بیست‌ونهم بارداری