از چند هفته ماما همراه بگیرم ؟

۱ پاسخ

من همون روز زایمان رفتم ماما خصوصی گرفتم گفتم همین الان منو بزاییون 11 بستری شدم 12 دردم شروع شد 1 نیم زاییدم😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان فندوق✨🫀 مامان فندوق✨🫀 ۵ ماهگی
مامان حسام 💙 مامان حسام 💙 ۸ ماهگی