۵ پاسخ

دوستم روز 14بیبی زد منفی، ازمایش مثبت

۱۲ بی بی زدم هاله انداخت
۱۴ بتا دادم مثبت شد الان تو ماه ۳ هستم

میشه از مراحل ای وی اف برام بگی
درد داشت ؟؟

فقد تو ivf ازمایش بدی

روز ۱۳ام بیبی زدم منفی بود فرداش ازمایش دادم مثبت بود

سوال های مرتبط

مامان اَرغَوان مامان اَرغَوان قصد بارداری
مامان انبه🥭 مامان انبه🥭 هفته نوزدهم بارداری
مامان جوجه طلایی🩵 مامان جوجه طلایی🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری