خانما برای آبریزش بینی چی به بچه هاتون میدین

۴ پاسخ

دکتر میبرمش
سرخود دارو نمیدم

درمانش عناب رو بسوزون رو گاز دود کرد جلو بینیش بگیر نفس بکشه عالیه امتحان کن چندبار

من شربت ستیرزین شبی ۲سی سی میدم

از خودتون دارو چیزی ندین با تجویز پزشک فقظ

سوال های مرتبط

مامان نیکان و رایان مامان نیکان و رایان ۴ ماهگی