سلام‌خوبید کی به بچش شربت ویتان داده ؟

۴ پاسخ

منم خریدم ولی فعلاندادم ارفردامیخام شروع کنم

من میدم خوبه

شربت ویتان برای چی هست؟

من یه مدت به نورا دادم خوب نبود ببخشید یبوست میشد پی پیش هم بوی بدی میداد ، حدود ۲ سالش بود چند روز دادم دیگه ندادم ،اشتهاش هم کمتر کرد

سوال های مرتبط

مامان امیر ارسلان مامان امیر ارسلان ۱ سالگی
مامان پرنسس مامان پرنسس ۱ سالگی
مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۱۵ ماهگی
مامان آزاد مامان آزاد ۲ سالگی
مامان عشق مامان عشق ۱ سالگی
مامان کلوچه  ⁦^⁠_⁠^⁩ مامان کلوچه ⁦^⁠_⁠^⁩ ۱ سالگی
مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۱۷ ماهگی
مامان مامان......👶 مامان مامان......👶 ۲ سالگی