من نوتروپیل میدم..خارجیشه
من به دخترم میدادم ولی دکترشو عوض کردم یه چیز دیگه داد ماهی یه بار بهش میدم البته به نظرم پیراستام بهتر بود چون هنوز تغییری حس نمی کنم
من دادم کی این شربتو ب بچه ات داده واسه اکسیژن رسانی ب مغزه و ترمیم بافت اسیب دیده
شربت پیراستام چیه برا چیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.