۴ پاسخ

من نوتروپیل میدم..خارجیشه

من به دخترم میدادم ولی دکترشو عوض کردم یه چیز دیگه داد ماهی یه بار بهش میدم البته به نظرم پیراستام بهتر بود چون هنوز تغییری حس نمی کنم

من دادم کی این شربتو ب بچه ات داده واسه اکسیژن رسانی ب مغزه و ترمیم بافت اسیب دیده

شربت پیراستام چیه برا چیه

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۱۵ ماهگی
مامان عشق مامان عشق ۱ سالگی
مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۱۷ ماهگی
مامان مامان......👶 مامان مامان......👶 ۲ سالگی