۹ پاسخ

دو‌سالگی گفت مراقبت داره
واکسن رفت برای مدرسه

دختر منم همینطور بود ولی انگار دو روزه از واکسن گذشته خودش شیر را کم کرده

دخترمنم ۱۹مهر وقت واکسن ۱۸ماهگیشه🥺منم سعی دارم تااونموقع انشاالله ازشیر بگیرمش،بنظرتون اذیت نمیشه؟

ایشالا رفت برای کلاس اول

۲۱واکسن پسرم هس۱۸ماهگیشومبزنن خیلی استرس دارم نمدونم چکارکنم

ن تا سال

اخه بهداشت گف دوسالگی دارن

فک کنم میره تا کلاس اول

۲سالگی

سوال های مرتبط

مامان علی مامان علی ۱ سالگی
مامان آناهیتا مامان آناهیتا ۲ سالگی
مامان پرنسا مامان پرنسا ۲ سالگی
مامان ایلیا آدلیا👶🐣 مامان ایلیا آدلیا👶🐣 ۱۰ ماهگی