۵ پاسخ

منم همینطورم یه روز دیگه خیلی عطش داشتم یه دلستر کامل پر از یخ خوردم 😄 به اضافه اینکه بعضی وقتا لرز میکنم استخون پاهام هم درد میگیره

سلام ابجی شما. روستایه اغ بولاغ فامیلی چیری ندارید؟

من سر پسرم آب و یخ و قاطی میکردم تو لیوان بیشتر حجمش به بود آب لیمو میزدم بدون شکر انقد آب می‌خوردم همش تشنم بود و دلم چیز خنک میخواست هیچی هم خنکم نمیکرد

ارررره🥴

آره.

سوال های مرتبط

مامان 🐥وسام 🐥 مامان 🐥وسام 🐥 هفته پانزدهم بارداری
مامان هدیه خدا♥🧸 مامان هدیه خدا♥🧸 ۲ ماهگی