منم همینطورم یه روز دیگه خیلی عطش داشتم یه دلستر کامل پر از یخ خوردم 😄 به اضافه اینکه بعضی وقتا لرز میکنم استخون پاهام هم درد میگیره
سلام ابجی شما. روستایه اغ بولاغ فامیلی چیری ندارید؟
من سر پسرم آب و یخ و قاطی میکردم تو لیوان بیشتر حجمش به بود آب لیمو میزدم بدون شکر انقد آب میخوردم همش تشنم بود و دلم چیز خنک میخواست هیچی هم خنکم نمیکرد
ارررره🥴
آره.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.