دخترا بادم زمینی تو هفته من خوبه؟؟؟؟؟ من خیلی میخورم 🙃

۳ پاسخ

بادوم درختی بخور

گلم بادام زمینی حساسیت زاست لطفا برای اطمینان بیشتر از دکترت سوال کن انشالا که خودتو نینی سلامت باشید 💕🙏🏻

نههههه نخور لکه بینی میاره

سوال های مرتبط

مامان جوجه 🥺❤️ مامان جوجه 🥺❤️ هفته سیزدهم بارداری
مامان جوجه 🐣 مامان جوجه 🐣 هفته شانزدهم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌ام بارداری
مامان آرین 💙 مامان آرین 💙 هفته سی‌ودوم بارداری