اره عزیزم. من کوالی فول میخورم دکترم گفت بهتر و قوی تره
رئو فولیک داشتم دیشب تموم شد امروز اینو خوردم
هرچی دکتر داده اونوبخور نه بیشتر نه. کمتر
تا ۱۶ هفته منم همین دو تا بود داروهام
اسید فولیک ۱ کمه قوی تر بخور رئوفولیک بخر بخور
اره منم همینطور دکتر گفت همین ها کافیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.