۶ پاسخ

اره عزیزم. من کوالی فول میخورم دکترم گفت بهتر و قوی تره

رئو فولیک داشتم دیشب تموم شد امروز اینو خوردم

هرچی دکتر داده اونوبخور نه بیشتر نه. کمتر

تا ۱۶ هفته منم همین دو تا بود داروهام

اسید فولیک ۱ کمه قوی تر بخور رئوفولیک بخر بخور

اره منم همینطور دکتر گفت همین ها کافیه

سوال های مرتبط

مامان علی اکبر مامان علی اکبر هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان توت فرنگی🎀💖 مامان توت فرنگی🎀💖 هفته هفدهم بارداری