دخترا گل یبوست تو هفته من عادی هست

۵ پاسخ

عادی ک یبوست همیشه هست ولی تو هفته ی شما چون پایینه خطریع
چون اگ زیاد زور بزنی و فشاز بیاری یهو ب رحمت اینا فشاز میاد ب لکه بینی میوفتی
سغی کن جای زور زدن شلش کنی🤣🤣🤣حالت با هر چیزی ک ب بدنت میسازه من خودم اصلا مایعات و انجیر و سبزیجات و اینا روم تاثیر نداره من فقط یا با قهوه درست میشم یا با اب ولرم و دانه چیا

بله من داشتم خیلی هم شدید بود میوه هایی مثل انگور و گلابی خوردم خوب شدم

دگ تو کل بارداری طبیعه
مایعات زیاد بخور الان گلابی هست بخور

خیلی دیشب تا الان اذیتم

بله. سعی کن. قبل خواب ‌ و ناشتا اب ولرم بخوری. سبزیجات مصرف کنی. میوه. بخوری. تا یبوس نگیری

سوال های مرتبط

مامان دوجوجه🐣🐣 مامان دوجوجه🐣🐣 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان فندوقی مامان فندوقی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان دنیز مامان دنیز ۱ ماهگی
مامان معجزه🩷🍓 مامان معجزه🩷🍓 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جان مامان جان هفته پنجم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ودوم بارداری