دخترا کیا تو این هفته ها یبوست داشتن😐خیلی اذیتم من

۸ پاسخ

من یبوستم گاهی ولی به لطف شیاف اذیت نیستم اصلا

کاهو عالیه برای یبوست و گمپوت گلابی
آب زیاد بخور و میوه های آب دار

آلو خشک بخور
سوپ در هفته دو بار بخور
کدو حلوایی بخور

آب زیاد بخور

انجیر خیس بزن با آبش بخور

منم کم کم گرفکم خیلی اذیتم مال شیاف نیست به نظرت ؟

من برعکس اسهال شذم

منم داشتم خیلی بد خداشکرت الان کم

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا♥🧸 مامان هدیه خدا♥🧸 ۲ ماهگی
مامان پرنسا مامان پرنسا هفته بیست‌وچهارم بارداری