۴ پاسخ

نه ولی روی شکمم نخواب

سونو اول غربالگری سونو NT و آزمایش چی رو مشخص میکنه؟ برا من نوشته ۲هفته دیگه برم میخام ببینم درمورد جی هست؟ آزمایشش جی هست؟

مرررررسی عزیزم

نه از۱۴به بعد

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان قندعسل هفته دوازدهم بارداری
مامان دخترام مامان دخترام قصد بارداری
مامان یکی یدونم🧿🩵 مامان یکی یدونم🧿🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وهفتم بارداری