چرا این بچه نمیخابه😩😩

۱۱ پاسخ

کم کم خوابش درس میشه

همون دیگه
گفتن بعد از۴۰روز خوابش درست میشه
پس کووو😭😭🥴🥴

بچه منم نمیخوابه ک هیچ گریه داره

از ساعت ۹ شب الان خوابش گرفت دخترم 🙂

برامنم گریه میکنن همممه رو‌بیدار میکنه همممش دلدرددارهه قطره هم دادم همممه رو‌داد بیرون دسنداره

مال منم نمی‌خوابه

مهدیه جون من از بی خوابی دارم تریاک میکشم
اگه خیلی فشار روته بیا باهم تریاک بکشیم😕😂

وای بچه من هنوز بیداره

ابجی همدردیم🥹

من دارم گریه میکنم

امان از بی خوابی کلافه کننده هسش

سوال های مرتبط

مامان کیان مامان کیان ۱۰ ماهگی
مامان دو هدیه خدا مامان دو هدیه خدا ۶ ماهگی
مامان شاهانی مامان شاهانی ۳ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۵ ماهگی
مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی
مامان کنجدی مامان کنجدی ۲ ماهگی