این بچه چرا نمیخابه

۶ پاسخ

دیشب من سرویس شدما

من دلم واسه ی ماهگی دخترم تنگ شده 🥺🥺 حسابی از بیدار بودنش لذت ببر

چون میخواد بیشتر مامان خانومشو ببینه 🥹😍۹ ماه انتظار کشیده بچه 😜

اگه نق نمیزنه و بی‌قراری نمیکنه ک موردی ندارع بیدار باشه
اگه هم بی قراره که شاید شکمش اذیته یا ...

قنداقش کن

خوب میکنه😂😂😂خوابش نمیاد خب زور که نییست😁😁😆😆😆

دیگه خوابش کم شده 😭😭😭😭

سوال های مرتبط

مامان کیان مامان کیان ۱۰ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۱۰ ماهگی
مامان شاهانی مامان شاهانی ۳ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۵ ماهگی
مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی
مامان کنجدی مامان کنجدی ۲ ماهگی