چرا بچه نمیخابه

۵ پاسخ

🥲🥲🥲🥲هعییییی

سوال منم هست😫😩😩

اووف من از ۱۱ الان موفق شدم اونم بالا سر نشستم چون ۱۰ بار بیدار میشه تا خابش سنگین شه

به همون دلیل ک بچه های ما نمیخوابن😀قشنگگگگ پاره شدیم

دقیقا

سوال های مرتبط

مامان کیان مامان کیان ۱۰ ماهگی
مامان دو هدیه خدا مامان دو هدیه خدا ۶ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۱۰ ماهگی
مامان شاهانی مامان شاهانی ۳ ماهگی
مامان کنجدی مامان کنجدی ۲ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۵ ماهگی
مامان گل پسر مامان گل پسر ۱۱ ماهگی