چرا این بچه نمیخابه 🤕

۶ پاسخ

وای الان معده درد دارم
بدتر شدم شب بیداری هام یه هفته بعد شروع میشه

خب وقتی گریه نمیکنه بخواب

ممکنه دل درد باشه آروغ شو حتما بگیر

اگه دلدرد نیست یا درد نداره بدنشو خوب باروغن ماساژبده باهاش بازی کن اهنگیو که مربوط به خوابه انتخاب کن وبزاربراش لامپ های خونه رو خاموش کن سعی کن خونه پراز ارامش باشه وسکوت تا نوزاد ازهمون ماه های اول بدونه کی وقته خوابه

وایییی نگو بچه منم بیداره هر چی میکنم نمی‌خوابه

عادت میکنی عزیزم فهمیدی ب منم بگو

سوال های مرتبط

مامان کیان مامان کیان ۱۰ ماهگی
مامان دو هدیه خدا مامان دو هدیه خدا ۶ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۱۰ ماهگی
مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی
مامان کنجدی مامان کنجدی ۲ ماهگی