سلام مامانا خوبید انجیر میتونم بخورم یا نه؟

۹ پاسخ

اره من دکترم میگفت تا فصلشه استفادهوی بهینه رو ازش بکن😅 اینقدر میخورم به اسهال میوفتم گلاب به روتون🤣

بخور خیلی هم خوبه

بله خیلی خوبه👏

سلام من اوایل بارداری انجیر تر خیلی دوس داشتم وروزی ۵تا۶ دونه میخوردم ولی از وقتی فهمیدم قندش زیاده کمتر میخورم هرچیزی در حد اعتدال البته به جز موارد سقط آور که باید با احتیاط خورده بشه

اره بخور

اره بخور

عالیه برا یوبستم خوبه

عالیه برا یوبستم خوبه

بله چرا نتونی بخوری خیلیم خوبه

سوال های مرتبط

مامان عشقم پسرام مامان عشقم پسرام ۵ ماهگی
مامان هیراد👶🐣 مامان هیراد👶🐣 ۶ ماهگی
مامان جوجو🐣 مامان جوجو🐣 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان محمد سدیس مامان محمد سدیس ۶ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته پانزدهم بارداری
مامان هایلین مامان هایلین ۴ ماهگی